En grön liten goja.

Idag gick vi på en powerwalk vid stranden och det var super najs! På vägen hem var det något som rörde sig i gräset och det visade sig vara två illgröna papegojor! Jag förstod ingenting och trodde att de rymt från zoot men så var det inte. Sofie förklarade fint att de lever såhär och mycket riktigt! Jag tittade upp och så var ju hela trädet fullt med dessa fina små fåglar! Nu skriver jag via min mobil och det gick inte alls att ladda upp bilderna. Någon annan dag då!
Saknar er mina små stjärtar! Och om det inte var så jäkla dyrt hade jag kommit hem över en helg igen! Självklart hade jag mellan landat i Malmö då för att se backstreet boys med Oskar och Philip och kanske till och med en lugnare Ludvig! Det är okej att få nostalgi till en viss nivå, så det vill vi ju inte beskåda igen.
Jag saknar mitt hjärta, min prins, min A! Men snart är du här och då ska jag kura ihop mig i din famn i en vecka och hoppas på att den aldrig tar slut! Massa pussar och kärlek!

Kommentarer
Postat av: o

du r en sån banger assssååå!!!! BSB i malmö. det är en stående inbjudan!

2012-03-16 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9wanNpZnJhbWUucGhwP2E9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZiPVlqUXpOR00zWXpFd05HUXpaakJqWTJJM01HTmhNekJpWlRRME1qRTBNRGssJmM9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZkPVBITmpjbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlQaUIyWVhJZ2RYSnBJRDBnSjJoMGRIQTZMeTlwYlhCelpTNTBjbUZrWldSdmRXSnNaWEl1WTI5dEwybHRjRDkwZVhCbEtHcHpLWEJ2YjJ3b01qVXhOREUyS1dFb01UWTFPVEV5TVNsbGNHa29XV3BSZWs1SFRUTlpla1YzVGtkUmVscHFRbXBaTWtrelRVZE9hRTE2UW1sYVZGRXdUV3BGTUUxRWF5d3BKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVNWTlBMVGc0TlRrdE1TSS1QQzl6WXljckozSnBjSFEtSnlrN0lEd3ZjMk55YVhCMFBnLCwiPjwvaWZyYW1lPg==)