Somebody that i used to know

ÅH NEJ! Jag dog igen! Jag är sämst jag vet!!
Hm.. Förra veckan fyllde Sofie 22 stora och vi åt tapas och drack vin på födelsedagen. Sen gick vi vidare till en mojitobar som låg i en gränd som låg i en gränd som låg i en gränd och jag fattar inte alls hur en turist någonsin har hittat dit överhuvudtaget. Men det var trevligt ändå ända tills jag blev en tant och gick hem och sov med två andra tanter och Sofie och Jessika gick ut och skakade sina lurviga.
Fredag blev det överrasknings fest och jag vet faktiskt inte om hon anade något. Vårt vardagsrum såg ut som en ballongcirkus men det var trevligt och roligt och alla glada känslor man kan ha och hon var väldigt glad!
Jag fick stanna kvar på jobbet iallafall! Vi var typ 7 stycken i "c gruppen" och de var vi som skulle ryka på fredagen och man trodde ju att det bara var tomma ord i början men man blev ändå lite nervös och sålde typ ingenting och tänkte istället att det här är slutet HUR FAN SKA JAG KLARA MIG?! Men sen tog min chef in mig i ett rum och sa att hon tror på mig och att det bara är någon spärr som måste släppa så jag var en av två som fick stanna alla andra fick gå hem MAHAHAAHA!
Jag är tråkig och har hjärnsläpp varje gång jag vill skriva. Något ni vill veta eller se? I'll fix it for you. Bara säg vad så fixar jag! Puss och kram mina fina människor saknar er till tusen ♥
Jag saknar min man till solen och tillbaka möjligtvis en miljon varv till
men jag vill inte tänka på det och ser istället fram emot tills du är här
50 dagar kvar ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

VI vill veta allt. Du kan väl ta en bild för dagen så man får se hur det ser ut och hur du har det. Tipsa om favoritställen och sånt man ska undvika. Jag saknar dig massor och hoppas att du njuter av livet i fulla drag. Här är det kaaaallt, brrr. <3

2012-01-31 @ 09:44:26
Postat av: Anonym

Jag vill se bilder!I massor! Hette mojito baren möjligen tres flores? I sådant fall är det kära herr fuentes som introducerade stället för "oss turister" och antar att hans spanska roomies introducerade honom :)

2012-01-31 @ 15:55:38
URL: http://nataliegos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)