Smudy.

God morgon! Middagen igår var jätte trevlig. Super mat och super sällskap. Igår innan middagen var vi vid triumfbågen och skejtade lite det var ganska läskigt. Louice och Jessika har ju blivit jätte duktiga och har verkligen fart men jag själv var jätte rädd och efter en längre sträcka skakade mina ben som asplöv. Men det var roligt och jag vet inte riktigt om jag ska ta och köpa mig en bräda så jag faktiskt har en egen att öva på. Skulle ju faktiskt vara sjukt kul att lära sig. Louice gjorde sin första vurpa som såg så hysteriskt kul ut! Men hon klarade sig med lite ont i rumpisen och en uppskrapad hand bara.
Idag tror jag att jag ska njuta av ett bubbelbad eftersom jag inte haft badkar på galet länge och äntligen har jag det igen!! Sen kanske ta en promenad i det fina vädret vi får se vad det blir. Imorgon är det jobb igen så får vi se vad cheferna kommit fram till om vi får behålla jobbet eller inte. Då ska jag nog gå förbi den goda smoothie baren smudy och köpa mig något gott! Puss.

Kommentarer
Postat av: O-dizzle

http://www.youtube.com/watch?v=Pj9sMxrFHZs&ob=av2e



lyssnar ni på den här hela tiden eller?



/ O-dizzle/ Oskar Wild / SoL - Straight outta Lund (prövar olika namn)

2012-01-22 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)