HEJ!

Okej, min blogg dog efter en kvart men jag lovar att jag ska skärpa mig!
I veckan fick jag och jebi ringa våra första samtal efter typ 5 dagar utbildning. Tro det eller ej men jebi gick in och dödade! Första dagen sålde hon 3 st och andra dagen sålde hon 4 och fick då 25€ i provition. Hon sålde alltså mer än de som jobbat där ett tag. Jag sålde iallafall 2 och låg på samma nivå som de gamla så inga ledsna miner här inte.
I fredags hade vi över göteborgarna på middag så Louice gjorde jätte goda enchiladas! Tanken var att vi skulle dra vidare på en fest här i närheten men det blev lite dålig stämning mellan grabbarna så de drog hem och då var vi inte så pepp heller så det blev tjej mys och babbel istället!
Igår hade vi över skejgrabbarna från stockholm. Jag gjorde amerikanska pannkakor så fick alla bygga ihop sin egna lilla pannkaks tårta och jag blev faktiskt lite förvånad över att de la ner lika mycket tid på sin som jag gjorde! vi började inte äta förens de andra hög in påsin andra! Killar i min kaliber helt enkelt!
Jag har fått ett otroligt sug efter att börja måla igen. Vill nästa be mor min skicka ner mitt staffli så jag kan sitta och sprätta färg i hela vardagsrummet! Så såfort jag får min lön ska jag springa iväg till en billig liten målarbutik och köpa mig lite roliga färger. Ska bli sjukt kul!
Och eftersom jag är så sugen och verkar inte kunna lägga ifrån mig tanken på att måla så har jag utsatt mina naglar som en dåre! Det har varit lite allt möjligt den här veckan. Allt från en färg, en färg på alla naglar, endast färg på toppen och idag tänkte jag köra leopard! Jag postar lite bilder senare!
PUUUUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah Louice <3

2012-01-15 @ 18:28:28
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev det

2012-01-15 @ 18:29:14
URL: http://nataliegos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har du tre kommentarer ditt chips

2012-01-15 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)