Barcelona dag två.

Det är helt sjukt jävla galet fucking halleluja AMAZING här! Staden är sjuk, galet mycket människor överallt! Det är som en konstant karneval typ. Louice har listat ut varför de har en dålig ekonomi här, jo för de måste ha världens högsta elräkning!! Det är coola lysande grejer som hänger mellan varje hus i varje gränd. Gränderna är sjukt mysiga sådär gamla och rustika som på film med tvätt överallt och så nära varandra att de säkert går ut och pussar varandra god morgon varje dag. Jag går runt som ett barn i en leksaksfabrik med ett leende från öra till öra som vill stanna och titta och pekar och vill röra på allt. Alltså det räcker inte ens att bara säga det, det måste upplevas och jag vill bara gråta nu över att jag inte tog med mig min kamera eftersom jag tänkte att det nog inte är så roligt väder nu ändå och någon kan ta med den till mig senare. MEN DET ÄR BANNE MIG STRÅLANDE SOL OCH 15 GRADER UTE!!
Idag gick jag och jessica upp klockan sju tillsammans med tjejerna och åkte med dom till deras jobb. Vi fortsatte vidare för att besöka en miljon kontor och göra en miljon passkopior och andra kopior och därimellan en bank för att betala avgifter för allt krångel. Man skulle först registreras i barcelona för att i slutändan kunna få ett spanskt personnummer så man kan söka jobb osv. Halv 3 gick vi in på tjejernas jobb för en arbetsintervju, lite små nervösa och höll tummarna för att det skulle ha platser kvar i deras kundtjänst. Men icke, endast på telemarketing. Om vi fick anställning så skulle vi inte kunna flyttas över förens i mars. Men vi sa att vi var intresserade ändå, man tar väl vad man haver i dessa lägen. Han skulle höra av sig i veckan eller nästa vecka ifall vi skulle få jobbet. MEN så ringde han klockan 6 i kväll och berättar att två st har hoppat av utbildningen imorgon och att vi får börja redan då och eftersom vi varit så duktiga och redan fixat personnummer och så får vi vara lediga på torsdag så det blir långhelg för oss! Snacka om flyyyyyyyyyt!
Våran älskade älskade älskade lägenhet är helt fantastisk med sina två balkonger och underbart bad och kök. Jag och jebi har möblerat om och packat upp och imorgon bär det av till ikea så vi får lite hemkänsla och gör om lite så det känns som vårt hem verkligen! Ska bli jätte spännande och super kul.
A älskling vill du flytta hit? Då behöver vi aldrig åka hem! Jag är så sjukt kär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo då hem ska ni flytta !! Vad roligt att allt ordnat sig så bra. Jag är sååå glad för din skull. Suck, tänk om man var ung igen :)

Hoppas A blev glad för sin present.. Kram i massor.

PS blev det kundtjänst eller telemarketing i slutändan

2012-01-04 @ 13:45:46
Postat av: Anonym

Jo då hem ska ni flytta !! Vad roligt att allt ordnat sig så bra. Jag är sååå glad för din skull. Suck, tänk om man var ung igen :)

Hoppas A blev glad för sin present.. Kram i massor.

PS blev det kundtjänst eller telemarketing i slutändan

2012-01-04 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)