barcelona dag tre.

Vaknade imorse och hade sträckt min vad! Jag ska nu erkänna något pinsamt, vi gick ganska mycket igår. That's it. Vi gick GANSKA mycket igår vilket resulterade i att jag sträckte min vad! Så jag har haltat omkring som en stelbent krympling och försökt hålla louice och jebis tempo medans de fnissat åt mig.
Jag och jebi hittade iallafall till jobbet idag helt själva efter att ha åkt dit en gång tidigare och det tar typ 50 min dit så vi var väldigt imponerade av oss själva. Kommer in där i ett litet rum med en jäkla massa mongon. Två mongon som jobbat i fem år som typ säljchefer på telenor och vrålade ut "vad är ert rekord? vi ska SLÅ det!!" såfort en teamleader kom in för att presentera vad hans avdelning säljer. Tre andra mongon som berättade att de kom från sollentuna "förorten" som de så fint kallade det och tyckte att de var väldigt hippa i deras för små byxor som åkte in lite överallt.
Jag och jebi valde iallafall canal + för hon som kom in och presenterade det var så jävla skön och verkade super kul att jobba med! De som ringer och säljer jobbar tydligen också bara kvällar så nu får vi inte samma tider som tjejerna så vi kommer typ aldrig se varandra. Jag som så gärna ville komma ner och få bra rutiner och ha lediga kvällar, men nej.. Så håll tummarna för att vi får den avdelning vi vill ha iallafall!
EFter jobbi åkte vi till ikea och köpte jätte fina saker till vårat rum så det blev jätte mysigt. Två tvättkorgar till mig och jebi, handukar, två lådor till våra saker som bara låg överallt, doftljus, jätte fina sängkläder, galgar, tejp till vår knarrande säng så nu knarrar den inte längre, en kudde, en hängare och det var nog allt. Sen såg vi den svenska butiken och gick loss på knäckebröd och godis!
våra nya fina sängkläder


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du bloggar!! Bäst nu kan jag hålla koll på er där borta. Haha sjukt kul att du har sträckt vaden. <3

2012-01-05 @ 21:56:44
URL: http://nataliegos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)