2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån och tog körkort. 

Har du några nyårslöften?
Nej jag är massa nöjd så sånt behövs inte! 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Natalies syster elin och min kusin.

Vilka länder besökte du?
Spanien.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

2/1 - flyttade hemifrån, 15/3 - tog körkort, 24/4 - min och A´s 1 årsdag, 17/5 - Åkte ner till mina hjärtan i benalmádena, 27/5 - officiellt förhållande (facebook alltså), 14/12 - fick vg i matte B!

Vad var din största framgång 2011?

Jag sa upp mig från jobbet och flyttade till Barcelona. Jag klarade både körkort och mattekurs. Jag lärde mig att leva själv i min vackra lägenhet på runkan. Och A! 
Största misstaget? 
Att jag tog ut pengar från mitt ikano konto(lån konto för min dator) för att betala av körlektioner så räntan gick upp och min dator kostar nu 20 000 istället för 13 000. FUCK IKANO!
Bästa köpet?
Iphone, Macbook och körkort! 
Vad spenderade du mest pengar på?
Datorn i längden men det gills nog inte då allt inte betalats in än. Så då blir det nog körkortet.. 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oj, massor! Spanien med tjejerna, sommarkvällar, F12 med katten, kollektivet hos blå, sommar dagar med ali, min A och det där körkortet som upprepar sig en del nu tycker jag!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Allvarligt, jävla fråga. veronica maggios hela album, din glansiga hora, rolling in the deep, mer kommer jag inte på.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare och gladare. Första halvåret gjorde jag mycket bra saker och lärde mig mycket, men tre av mina bästa vänner saknades så mycket. Grym sommar, stressig höst med sova, plugga, jobba, sova, plugga, jobba. A och jag fick kanonfart och växte för varje dag och honom har jag att tacka för hela min glädje det här året. 

Vad önskar du att du gjort mer
Jag önskar att jag varit mer på bagel street 1. för att det är galet gott! 2. för att det bästa som finns är att sitta där och babbla med mina kvinnor. Jag borde ha rest mer! 
Favoritprogram på TV
How i met your mother, glee, greys, brothers and sisters, bones, robinsson, bb och amazing race
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag fick frukost på sängen av Louice och Jebi så satt vi på min balle i solen. Jag och A åt middag tillsammans och gick på bio och såg bridemaids, den sög.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? 
Svart och typ dra på mig något innan jobbet stillen. Mycket klänningar och färger under sommaren iofs.

Den bästa nya personen du träffade?
Nya.. hm... jag har fan inte lärt känna någon ny människa i år?! Är det möjligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)