Det här hade jag på mig idag.

Jag hoppar över "min tro" direkt till "det här hade jag på mig idag". Min tro känns bara väldigt tråkig och ingenting någon faktiskt kommer vilja läsa om.
Jag har länge trånat efter den där jätte fina knall-rosa kavajen från Zara, jag tycker att den är så himla fin! Och jag stannar gärna länge utanför deras skyltfönster när jag är på väg till jobbet och bara stirrar och önskar att jag hade pengar så jag kunde bada i det. Men den kostar väl säkert runt 600 kr som allting annat inne i den där fina butiken och känner jag mig själv rätt använder jag den ca 10 gånger sen hänger den bara där, och det är inte 600 kr värt. Men idag, min härliga lediga dag ville jag ut ur den här lägenheten ut i solen och bestämde mig för att gå till Beyond retro, jag älskar Beyond retro! Alla sjuka klänningar som finns där och roliga saker som jag kan titta på i timmar. Jag önskar fortfarande att det varit jag som satt klorna i den där vackra rosa som jag hittade för några år sedan, skramlade ihop pengar till men som någon annan köpt när jag gick tillbaka.
Men iallafall så gick jag dit idag och strosade omkring lite. Sen ser jag den. Bland en himla massa kavajer intryckta på en alldeles för liten klädstång skymtar jag något rosa, knall-rosa! Jag blev nog kär på en sekund. Men ser att prislappen är borta, ATTANS också! Den kostar väl säkert runt 500 kr här också för lets face it Beyond retro är fan inte billigt.. Så jag sätter på mig mitt charmigaste leende och går fram till en man som jobbar där och frågar hur mycket den kostar. "hmm..." säger han "ska vi säga 199?". Alltså skojar han?!  Den är såååååå fin, 199 kr?! Vilket kap!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg snygg snygg SNYGG fan vad snygg du är!

2011-05-05 @ 22:17:17
URL: http://nataliegos.blogg.se/
Postat av: Alend

WoooooW Vilken Brud du är jätter sexig. Du gör min dag din blogg är det bästa!!! WOOOOOOW Love it ;)

2011-05-12 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)