McDonalds Sköndals "kaffeambasadör"

Här sitter jag ensam i min älskade lilla lägenhet på runkan. Cronja och Jimmy har precis lämnat mig för snö och skidor, om jag är avundsjuk.. Jag har precis kollar klart på senaste avsnittet av glee och jag tror fan inte att det finns en bättre serie!!!! Nu har jag Norah Jones på besök här på högsta volym och diskuterar hemliga möten med min man. Vi har ju faktiskt FF här i fyra dagar nu så man får ju passa på.
Det jag tänkte berätta om var egentligen inte alls det. Bara en liten uppdatering till spanjorerna om hur mina dagar ser ut eller något.. Såhär är det nämligen att min chef kom fram till mig igår och konstaterade att jag gillar kaffe. "Eh.. ja.." var typ mitt svar. "Du dricker mycket kaffe?" "Eh.. jaaa.." "Då skulle jag vilja skicka iväg dig på en utbildning. Så du lär dig allt om vår kaffemaskin och om kaffe. Så du vet hur kaffe ska smaka och vidare." Hur jävla kul lät inte det, och hur jävla glad blev inte jag?! Jag och Rallebaby är härmed chefer över kaffet på Mc Sköndal. Vi hade jätte kul åt det eftersom vi aldrig hört talas om det tidigare och frågade chefen lite snällt om vi kunde få namnskyltar som det stod "Kaffeambasadör" på, men han skrattade bara och jag tror inte att det blir något med det. Men kult ska det bli! Jag ska bli expert!!!
PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha åh jag kollade också det avsnittet igår! (J och L mobbar mitt asläckra glee skratt som jag skrattar när jag kollar) Fan vad fett att du ska bli kaffexpert!! Felicidades guapa! Miss you a lot <3

2011-03-10 @ 16:34:41
URL: http://nataliegos.blogg.se/
Postat av: Louice

hahaha nadia älsklingen. puss på dig

2011-03-12 @ 13:22:04
URL: http://julianalouice.blogg.se/
Postat av: Lydia

Älskar din livliga blogg <3

2011-04-21 @ 17:59:31
URL: http://tulpanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9wanNpZnJhbWUucGhwP2E9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZiPVlqUXpOR00zWXpFd05HUXpaakJqWTJJM01HTmhNekJpWlRRME1qRTBNRGssJmM9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZkPVBITmpjbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlQaUIyWVhJZ2RYSnBJRDBnSjJoMGRIQTZMeTlwYlhCelpTNTBjbUZrWldSdmRXSnNaWEl1WTI5dEwybHRjRDkwZVhCbEtHcHpLWEJ2YjJ3b01qVXhOREUyS1dFb01UWTFPVEV5TVNsbGNHa29XV3BSZWs1SFRUTlpla1YzVGtkUmVscHFRbXBaTWtrelRVZE9hRTE2UW1sYVZGRXdUV3BGTUUxRWF5d3BKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVNWTlBMVGc0TlRrdE1TSS1QQzl6WXljckozSnBjSFEtSnlrN0lEd3ZjMk55YVhCMFBnLCwiPjwvaWZyYW1lPg==)