i min sagosäng

Jag kan inte sova och ligger därför och lyssnar på louice spotify lista och jag tänkte bara tala om för alla att hon har med hakuna matata bland mys musik??
Av någon konstig anledning så ligger jag och funderar på vänner. Vänner som jag haft och delat så stor del av mitt liv som går att dela med mig utav som jag inte har någon aning om vad de har gjort idag, eller igår eller den här veckan. Det är helt sjukt egentligen, när de en gång varit hela mitt liv. Jag skulle så gärna villja plocka upp telefonen och ge alla en liten del av min tid men någonstans vill jag ge den till de jag träffar nästan varje dag. Med de som jag skulle skjuta mig själv utan, de som förhoppningsvis aldrig blir som dom. Men det finns faktiskt många jag saknar och många som jag önskar att jag visste mer om än att hon älskade köttbullar som liten och som jag faktiskt skulle vilja träffa oftare. Jag tror nästan att jag ska försöka träffa en gammal goding varannan vecka.

Nu vill jag sova, somna i min sagosäng och vakna till en ny dag och har jag tur så kanske du är en del av den. Om inte så försöker jag igen, somna i min sagosäng och dagen därpå kanske du dyker upp. Någon dag måste du ju dyka upp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltså jag hänger inte med på karlskrivandet. är det svärmorsdrömmen eller inte? eller kan du låna mig lite pengar?

2010-05-05 @ 16:10:01
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/
Postat av: nadia.

Ååååh tänk om det vore så! En dag med svärmorsdrömmen hade varit en dröm som blev sann. Men ack så är det ej så. Vackra svärmorsdröm, hur ska detta gå? Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till det där sista alltså, är nej eller är ja rätt svar liksååååm? men det vet man ju liksom inte. kan du låna mig lite pengar kan jag ju göra lääääänge!! sämsti mutti!!

2010-05-06 @ 03:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)