runda fötter

Och går kvällen var den roligaste kväll jag har haft på sjuuuuukt länge! Efter mysigt förkrök med bästa vännen och in till dovas och in på ace och bli nekad på ambassadeur(?) prata i telefon med en man i tjugo minuter och sen komma in utan problem igen och dansa tills jag dog i ett rött rum med galna kvinnor där jag slogs ihop som en madrass med fötterna rakt upp mellan två soffor 1,5 m ner och skratta tills luften gick ur mig, måste åka hem måste åka hem men bara liiiiite till, taxi(såklart) för sex personer och vinglar hem hand i hand med en långstång och för ett JÄVLA liv som också rullar över min katt mitt i natten.
Sen upp, till jobb och gnälliga jävla kunder, med fetaste svullnaden och ryggont, inte ett ord kommer ur min mun och näsan rinner som en kissnödig natalie, magen ville upp och huvudet kändes som en mixer. Issa var på bra humör annars hade jag fått kicken. Men det var vacker utsikt idag. Det är det alltid på helger så jag tycker om att jobba helg, just på grund av den vackra utsikten! Jag hade hoppats på vacker utsikt just nu men det blir ju inte alltid som man vill.. Men god natt på er, vi ses någon dag nästa vecka för jag jobbar som ett anus nu och inga uteserveringar för varken mig, min plånbok eller min hälsa. KYSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag missadet allt :(:(:(

2010-05-03 @ 01:06:51
Postat av: nadia.

natt? ja det gjorde du verkligen!! det var grymt!

2010-05-03 @ 01:15:06
Postat av: Anonym

ja det var uppmuntrande. jag hade ändå rätt grymt hos papi och mitt konto mår inge vidare efter ej införskaffad mat och hyra alltså

2010-05-03 @ 14:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)