Possibility på repeat

Mr big hörde av sig och frågade om han kunde komma över. Jag saknar det faktiskt lite grann och ville så gärna säga ja och funderade lite en stund, men så kan man ju inte hålla på? Han är fin han, min mr big. Men det får vänta.
Jag ligger här utslagen efter fyra timmars jobb. Vart är min värld påväg?! Fyra timmar och jag är typ hjärndöd och sjuk och trött och ensam. Men jag funderar på om jag ska locka håret till festen imorgon som jag sett fram emot så mycket. Jag tycker om när min hår är stort och fluffigt men jag tycker också om när det är rakt och bara enkelt, så jag vet inte.. Eller jag vet att det kommer att sluta med lockigt bara för att jag älskar att göra det. Egentligen så borde jag typ köpa mig en modell, hur konstigt det än låter, men det ska jag göra den dagen jag blir rik. Som jag bara kan pyssla med såfort jag känner för det. Sminka lite, fixa håret lite. Typ som när jag har alldeles för många timmar kvar tills jag börjar jobba och inte har något annat för mig, då kan det gå över styr och jag kommer till jobbet helt sminkad. Jag undrar om folk tror att jag är en såndär som inte klarar av att gå utan smink och har fula märken efter brunkräm på alla mina kläder?? Nej, det är brutet! Jag måste fixa mig en privat modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)