I could hold you in my arms

Jag blir glad varje gång jag vaknar och inser att solen är uppe för då sätter jag på mig mina solglasögon och ringer min fina vän natalie. Idag blev det muffinfabrik, såklart. Kissa på ringen, såklart. Gå in på MQ endast för att där jobbar det ett schnek, hallaaa. Ett par systrar i skor har vi också blivit, och nu ska jag le i hundra dagar.
Hem och äta god mat och få sällskap av min fina vän ludvig. Ligga och bara göra ingenting och titta på när han spelar spel, som vanligt. Inse varför du är världens bästa. Det är inte konstigt det är bara som det ska. Ta en sjukt lång promenad och jag är förvånad över att du inte klagade en enda gång men det är bra att gå.. och prata.. och inga arga miner om min svärmorsdröm, tack för det.
Hem igen och hälla i mig te med honung tills han dök upp. Inget mer med det. Han dök upp och kysste mig godnatt. Sånt värmer. Nästa gång kanske han håller om mig tills jag vaknar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa muffinsfabriken! bästa mq schneket! bästa skorna!! bästa svärmorsdrömmen..eller ja för dig då! bästa mjukisbyxan!..?

2010-05-07 @ 09:45:34
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/
Postat av: nadia.

mjukisbyxorna sitter ganska bra ändå. Men jag vet inte riktigt än. Mjukisbyxor är ju inte min grej kanske lämnar tillbaka dom, vi får se.

2010-05-07 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)