håll om mig

Okej rååå, gårdagen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi hamnade hemma hos louice och det blev massa vin och prat på hennes balle, massa planering om vart vi skulle och tillslut så dog vi. Helt mega döda och louice bytte om till pyjamas. Det kändes bättre så även fast jag hade mina vackra skor och faktiskt taggat hela veckan så orkade jag bara inte. Men katten lät ingenting stoppa henne och åkte in för att festa med ett simlag fullt med snygga muskulösa män. Jag fick ett sluddrigt samtal om att hon träffat sitt livs kärlek men att hon varit tvungen(?!) att lämna honom på tunnelbanan.
Mitt hjärta blev sviket tio gånger om och jag dränkte mina sorger och det är nog anledningen till att det blev tio gånger också. Jag tänker för mycket på hur jag ska få dig att förstå när jag egentligen borde släppa taget.
Mr big kom över och jag slog en vurpa medan han filosoferade över att jag är hans längsta förhållande och att någon dag kommer vi att inse att det är vi som ska spendera våra liv tillsammans, var det alkohol som tala? Det vore ju det sjukaste! Fast kanske inte så konstigt ändå.. Du är väldigt bra, eller vi är väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)