be with you

Sjuk igen. Trött igen. Orkar inte röra på mig igen. Fast ändå ganska öppen för förslag inför imorgon.
Jobbade natt igår, lördag natt. Jag var sjukt trött och trodde att jag skulle dö. Men nu vill jag jobba lördag nätter hela tiden! Det var sjukt kul!! Jag har inte skrattat så mycket på lääänge. Fulla 50+ kvinnor är mina nya favoriter. Men också konstiga tattare som får för sig att komma in bakom kassalinjen och ta sin egen mat..? Skit samma, det var jävligt roligt.

Imorgon ska jag nog åka in till sthlm city och lämna tillbaka alla de kläder jag köpte i panik, endast för att få spendera lite pengar och må bra tills jag kom hem och deppade ihop i ren besvikelse. Jag tror jag ska ta och köpa en väska på zara istället. Fast jag gillar inte zara. De har ett så jävla konstigt koncept. De blir nog underkläder och smink också. Fast jag hoppas att jag är smartare imorgon för jag behöver fan inget av det.
Jag behåller nog min randiga nya kavaj, fast jag vet inte. Jävligt klurig den där kavajen. Älskar ränderna, men vet inte om jag älskar modellen. Kanske ska dra på den imorgon och provköra den lite.



Kommentarer
Postat av: jebi

love bilden

2010-05-31 @ 18:31:44
URL: http://andradelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)