I'm just a shot away from you


Har sitter jag mitt i sminkprocessen. Japp, for att ikväll ska jag och nattekatten ga och grata lite till remember me. De sager ju att den inte ska vara sa bra med det ar ju en chick flick och jag ar ju en chick, chick flick + chick = SANT!! mer an sa behover jag nog inte saga.

Nu ar jag ledig och det ar mest nice och jag sag fram emot morgonens frukostbuffe men jag klarade inte av att ta mig ur sangen sa det far bli nasta vecka hos mr tiger istallet! Da blir det matkoma tills jag dog!
Men jag vill ju bara hitta pa saker hela tiden men det vill ingen annan for antingen jobbar de eller sa orkar ingen eller sa far det bara kappratt at helvete med planer och da blir jag ledsen. Men jag ska nog onska en ledig helg i maj sa far jag till goteborg eller sundsvall tror jag. Sant ar ju alltid kul!
På tal om sundsvall sa ringde jag dit i dag och fick prata med fina cronja som fyller 20. Det var kul och det var lange sen och jag saknar henne massa massa mandelmassa.

Pa lordag ar det dm for de som inte vet det och jag och jebi ska ga, SPIKAT!! och jag tycker att de som inte foljer med ar riktigt daliga for det har faktiskt blivit lite av en tradition nu! Lite som frukostbuffen, som jag inte gick pa imorse. DET AR DALIGT!
Jag hoppas iallafall pa att en viss person ska folja med och heja och sen slacka ljuset tillsammans med mig 20.30.  



Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh det är ju släcka ljuset dagen! "vem vill du vara med i mörkret?"

kul att jag kommer sitta ensam. ha.

2010-03-23 @ 18:09:56
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/
Postat av: c

SUNDSVALL!!! KOM TILL SUNDSVALL! Jag tror du gjorde hela min dag när du ringde. Jag saknar dig mer än vad jag och du vet. typ

2010-03-24 @ 07:42:31
URL: http://ienannanstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)