OSKAAAAAAAAAAAAR


Garkvallen var mycket intressant, det var valdigt mycket alkohol i bilden och da blir det sa, en suddig bild. Av mig och Natalite fick han en trollkarl, det var sjukt, galet och han var grym. Han trollade fram min vaska ur sin halsduk utan att nagon markte att den var borta.
Sen gick vi till ojojoj och dansade. Tror inte att det ar meningen att man ska dansa dar men det ar ju inte meningen att man ska sova dar heller for den delen.. Halla i nadia massa vatten och hon forsokte men misslyckades dansa, stackars nadia. Men insag iallafall tillslut att nej nu ar det dags att aka hem och sa fort vi kom utanfor dorrarna sa jag 'nu kommer det nu kommer det, natalie spring!!' och mina vanner de ar trogna vanner for de holl upp mitt har.
På mcdonalds fick jag en mellan pommes for att jag berattade att jag ocksa jobbade pa mc. Jag tror mest att jag fick den for att han ville bli av med mig. Pa bussen hem traffar jag en man jag inte far traffa. Men jag fick sitta i hans kna och han ar fin. Och han hade mjukt har.  


Kommentarer
Postat av: Lydia

Alltså vad är grejen!! Använd bara ÅÄÖ din mongo!

2010-03-26 @ 16:00:35
URL: http://tulpanbarn.blogg.se/
Postat av: marresarre

ja eller hur!!! haha. var det fel på nattkattens dator? :P

2010-03-27 @ 20:47:54
URL: http://imnottyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)