Om mig


Mitt fullständiga namn är Nadia Jeanette Nielsen. Om jag fick bestämma, vilket jag faktiskt får, skulle jag heta Nadia Jeanette Knösch så har det bara inte blivit. Jag är 20 år ung och har precis lika länge bott i denna underbara lilla tattarby vi kallar s-näck.
Som person är jag väldigt glad, framåt och positiv, behöver inte säga så mycket mer om det.. Kan gå en del på nerverna, men det är lugnt. Jag pratar VÄLDIGT högt vilket jag vet om men glömmer lätt bort och skäms fruktansvärt mycket såfort någon säger det till mig. Jag har å andra sidan ett väldigt dåligt temperament. Jag lägger nog inte märke till det förens efteråt och säger mest bara oops. Ibland är det faktiskt inte ens meningen det bara kommer som en ordspya och sen sitter man där i skiten.
Jag är väldigt kreativ av mig och älskar att pyssla eller måla eller sy eller allt va det kan vara.
Min absolut största kärlek här i livet är mina vänner.
Det värsta jag vet är tomat och min absoluta fobi är spindlar.
När jag festar riktigt hårt under en period tappar jag rösten helt och hållet tillslut.
Om någon pratar med mig när jag sover kan man få det mest märkliga svaret. Häromdagen taladade jag om för A att han hade köpt en jätte fin vattenspruta.
Jag har sjukt dåligt pigment, svensk sommar kräver sunblock, inte så kul..
Jag lever i min egna lilla film värld och tror att jag har övernaturliga krafter för jag kommer aldrig någonsin råka ut för något ont.
Jag älskar att vara kär och tror absolut att meningen med livet är att hitta någon att dela sitt liv med.
Favoriträtt är spagetti och köttfärssås.

Hm.. ja, det var lite om mig det.



Kommentarer
Postat av: c

snygg snygg snygg bild!

2010-12-24 @ 01:37:14
Postat av: Lydia

Och ååååh så jag älskar dig min vän!

2011-01-03 @ 19:13:37
URL: http://tulpanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)