Mina föräldrar.



Det här det är min mamma-pappa. Hon är världens bästa mamma-pappa. Min mamma-pappa är en otroligt stark människa även fast hon inte vet det själv ibland. Vi är väldigt lika hon och jag. Ibland så önskar jag att det inte vore så men ibland så finns det ingenting jag är gladare över. Att få vara som min mamma-pappa är något att vara stolt över. Hon lagar typ världens godaste mat. Hon svär på finska. Hon tycker otroligt synd om sig själv ibland vilket faktiskt är rätt underhållande. Hon dansar ungefär en gång i veckan för sig själv i köket. Hon drar sig i hårfästet när hon har satt upp håret. Hon spärrar upp näsborrarna och trycker tungan mot tänderna när hon ska bli fotograferad. Hon städar maniskt nästan hela tiden. Hon tjuter av glädje varje gång hon blir imponerad av sina barn. Hon är precis lika kreativ som jag. Hon vet att jag är som ett litet barn så högtider, namnsdagar, semmeldagar och allt det kan vara får inte missas, då bakar, pysslar eller planerar vi för fulla muggar. Hon fixar allt min lilla mamma-pappa på ett eller annat sätt. Hon är som sagt världens bästa, älskade mamma-pappa.

Kommentarer
Postat av: louice

det är inga dåliga mammor vi har!

2010-12-21 @ 10:50:47
URL: http://julianalouice.blogg.se/
Postat av: Lydia

Åh så vackert! Ni två är underbara ni! Och ja, riktiga kopior av varandra!! Glada, tokiga, inspirationsrika, idéfulla, hysteriska, jordnära, öppna, härliga, välkomnande, världens goaste damer!

2011-01-03 @ 19:09:22
URL: http://tulpanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)