en ny sambo och fyra gamla som lämnar landet.

Fixat och klart! Den 1 januari flyttar jag in i min allra första lägenhet med min nya sambo Cronja Hultin. Stackars min lilla mamma som fick lite panik och fällde några tårar. Men jag är så glad och så taggad och det ska bli helt underbart. Jag kommer nog lära mig mycket av dig min kära vän. Kvinnan kommer dock vara borta ca 2½ månad av den tiden vi bor där och jag får panik redan nu när jag tänker på det. Hur ska JAG kunna vara ensam?! Ni kommer få många inbjudningar till pj party! Eller ja, ni som är kvar..
Tre hjärtan till spaninen. Ett annat till Usa. Ett norskt som skulle flytta hit fick ett svenskt att flytta dit. Två till australien. Två är redan i australien. Jag har glömt någon.. Förlåt men jag kommer inte på vem nu. Ni andra som är hemma med era vackra pojkvänner får jätte gärna se mig som ett tredje hjul i leken. Bättre det än att jag ligger ensam i fosterställning i en lägenhet på östermalmstorg. Jag ska iallfall kliva upp VARJE morgon och äta frukost med min nya kvinna innan hon går iväg till praktiken. Kyss på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)