"vafan gör du med min pojkvän?"

Been there done that messed around
I'm having fun don't put me down


Jahap, då var första 19-04 passet avklarat. Gick bra, har ju finaste Ralli vid min sida varje natt.
Förutom när den där lilla äckliga horan (jag vet, så får man inte säga men det är han värd) kommer 30 min innan jag slutar och är bara en jävla massa waste of space. Jag tyckte nästan att han kunde dö och höll på att spotta i hans cola. Men jag höll minen och sa inte så mycket och lät mossen och najim ta det, men det var inte heller så bra för de blev ännu argare än mig, stackars mig, stackars mig som hatar äckliga ungdomar. Det ar faktiskt min första riktigt idiotiska kund också, efter sex månader. Hoppas att det tar lika lång tid till nästa hora.


EFTERLYSNING!!
Jag saknar min finaste vän Lydia Dahrmark. 168(?) cm lång, blå ögon och misstänks nu mera vara mulatt.  
Nu har jag ringt som en tok i två dagar. Jag har ingen aning om när du kommer hem och om du ar i stockholm då?


Kommentarer
Postat av: louice

folk är horor. & borde skjutas. borde bli skjutna horor. så jävla trött på den där skiten. dö!!!

2010-04-07 @ 22:40:15
URL: http://louicejuliana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)