imorgon känns som julafton

Jag vill bara gå och lägga mig. Det har varit en lång dag. En lång underbar dag. Men nu vill jag bara sova coh vakna upp och inse att dagen är kommen! Det är lördag och ikväll ska bli den bästa kvällen på månader. Jag vill göra mig vacker och träffa mina vackra vänner hemma hos jebi, dricka rosa och äta hamburgare för alla. Jag vill dansa igenom hela natten på tre olika ställen. Jag vill åka för många i en taxi och vakna full hemma hos någon annan och skratta tills jag får magknip åt gårdagens bravader.
Men istället sitter jag här och lyssnar på pepp musik. För jag har en sak som måste lösas. Jag var duktig idag, till en början. Men sen spårade det ur och snart var kontot nästan tomt och helt plötsligt har jag massor av påsar och hör kassörskan säga "1240 kr tack". Jag ångrar inte ett enda köp. Jag velar inte heller för ett enda köp, allting är väldigt noggrant uttänkt. Jag är jävligt nöjd, fick väldigt mycket och vill behålla allting, men det går inte sej.
Frågan är alltså om jag borde(vilket jag själv tycker) lämna tillbaka det dyraste plagget. Sjukt snygg men jag behöver den inte, inte alls faktiskt.. ELLER lämna tillbaka en hel outfit typ. Det känns ju jätte dumt? Skorna tror jag att jag behåller ändå.. eller kanske inte, kanske ska hoppas på de höga i mocka ändå. Nu ska iallafall här testas och se och känna vad som känns bra! jag hoppas att jag ångrar massor egentligen.

weekday


monki

+ prickig rosett och svart kavaj med volang axlar.

skor från scorett, vit kajal, solglasögon från bik bok och en väska från accent. hej kom och hjälp mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh nej den fina kavajen :(

jag röstar för den eller jumpsuiten. eller skorna.

haha vilken dålig hjälp jag vAR

2010-04-24 @ 13:09:42
URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/
Postat av: jebi

avant garde linnet har jag mää! :)

2010-04-25 @ 18:45:15
URL: http://andradelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)