VIPVIPVIP

Ikväll ska jag och mina kära flickor till Top shops underbara vip kväll, 40% på allt i butiken! Kan det bli mycket bättre? Ja, faktiskt om jag hade ett jobb. Men fler kvällar kommer väl. Så jag ska bara vara snygg och strosa.
Jag har ett problem dock. Jag har fått en jätte fin kjol av Lydia(hihihi) från Gina tricot som jag bara älskar men jag kan inte bestämma mig när jag ska ha den på mig. Jag har nämligen en klänning på ingång från H&M också och det är så mycket som händer i helgen.
På lördag är det kräftskiva och men då har jag redan kommit fram till att ömtåliga kläder är en dålig idé. Men om min klänning inte kommer imorgon när vi ska fira nattkatt på people magazine festen så kommer jag inte ha något att ha på mig. Så jag kan alltså inte bestämma mig om jag ska riskera ödet eller om jag ska vara super snygg imorgon istället, men vad ska jag då ha på mig ikväll? Gaah jag blir galen på mina klädproblem ibland! 


Kommentarer
Postat av: lydia

hahah! knäppa unge!

2009-09-07 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)