I'm baaaaaaaaaaack!

Kjelle insåg att 'vem klarar sig utan en dator?' och beställde hem en helt sprillans ny vacker, svart, liten sak och jag är väldigt kär i den! Så jag ska inte vara dålig på att uppdatera mer det lovar jag.
Och det där med att jag hade syndat så kanske ni inte är så förvånade men jag gick och köpte ett par skor från carin wester för mina sista små slantar (ibland borde det vara okej att slå på mina fingrar med en linjal, speciellt när jag sträcker mig efter ett par skor). De var sååå vackra men jag tog förnuftet till fånga och gick och lämnade tillbaka dom. Det kändes ganska löjligt när jag stod där i kön för att få tillbaka mina 500 kr när killen framför mig handlade för 15 000 kr! Kunde inte han varit snäll och köpt mina skor också då om han köper kläder för 15' bara sådär?
Jag tog iallafall mina små slantar och åkte in till ohlssons tyger. Det kunde gått illa men det var ju en sådan dag jag höll mig i skinet. Massa vackra tyger överallt men jag köpte det tyg jag åkt dit för att köpa och sen en meter av ett tyg jag inte kunde motstå. Jag hade tänkt att sitta över helgen och bara skapa vackra kläder men jag fastnade framför oc.
Just nu känner jag mig rastlös, fettig och fet! Usch vad äckligt det låter men äcklig är jag inte. Så jag tänkte göra något nyttigt av min dag imorgon. Om det är något jag har så är det ju tid.. Så jag tänkte ta och leta fram mina jogging skor och börja morgon springa igen. Jag minns bara hur otroligt skönt och uppfriskande det var när jag och louice körde stenhårt i två månader, typ? Fast första veckan är ju HEMSK men nu ska jag fan ta mig igenom det om jag någonsin ska börja träna igen.
Sen tänkte jag ta mig till bromma och lämna mitt cv för det har jag ju fortfarande inte gjort..
Det känns som om det blir en bra dag imorgon!


Kommentarer
Postat av: sofia

om du vill ha sällis till bromma så kommer jag åka dit till min träning imorrn som börjar 18.30 tror jag :)

2009-09-16 @ 22:23:50
Postat av: lydia

kärlek till dig min vän <3

2009-09-20 @ 14:59:01
URL: http://ingothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)