Talang 2009

Idag var det talangjakt i skolan, inte alls speciellt bra. En otippad privik elev ställde upp och var dj medans hans typ 6-åriga lillebror dansade, jag höll tummarna men de kom på andra plats. I mellanakten bad de två frivilliga gå upp på scen och louice drog upp min hand. Jag han inte mer än att dra ner den igen förens ljuset riktades mot mig och det var bara att kliva upp på scen! Jag och en annan kille fick möta två killar från mp i mumsmums tävling och jag fick lite panik över att jag, sveriges segaste kvinna skulle äta så mycket som möjligt på en minut! Men det var ganska mäktigt måste jag säga och jag blev taggad när publiken skrek "nadianadianadia", hihi det var kul! Jag fick lite blackout och tryckte bara i mig och det slutade med att vi vann!! Wohoooo, jag måste säga att jag är bäst på tävlingar alltså. 200 kr på Max fick jag iallafall, hahaha men jag känner inte för att äta så mycket just nu.

Hittade en bild på mig, eller snarare min rumpa när jag skakar loss på ace! Det var lite kul även fast den inte var så smickrande, haha.


Kommentarer
Postat av: lydia

hahah, najs pic jö

2009-05-10 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)