Skönhetsbehandling och klassfest

Jag har en värdecheck på en skönhetsbehandling men jag vet inte vad jag ska välja..

Ansiktsbehandling
Inte för att jag har dålig hy eller något men sånt är ju skönt och man får ju verkligen något för pengarna.

Make up kurs
Känns ju hur kul som helst med tanke på att jag älskar sånt! Men väldigt ovärt om de visar sig vara sämt och jag lär mig ingenting och den risken känns ju ganska stor.

Pedikyr
Jag HATAR äckliga fötter och är därför besatt av att ta hand om mina. Nu får jag ju en behandling från grund och botten och kommer att ha sommar-fräscha fötter!



Klassfesten igår var helt jätte underbart rolig! Även fast det slutade med att jag sjöng i högan sky samtidigt som jag spydde framför min kära mor. Men det är ändå underbart att vara ung

Kommentarer
Postat av: lytt

pedikyr kan vara värt, eller jag vet inte vad det innehåller.. det jag vart på har iofs vart en hel fotbehandling. men det är iaf sjukt värt för de fräschar upp så som man aldrig kunnat göra själv.



make-up kursen känns ju inte så värt, om man inte får med sig bra smink hem o så, som make-up kurserna på make up store?



så annars, beroende på vad pedikyren innehåller, tkr jag du ska ta ansiktsbehandling, för det mår ansiktet alltid bra av ju :-))))

2009-05-26 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)