Han som satt upp sig själv på en piedestal

Låt mig skratta åt sveriges mest självupptagna/arroganta människa.
Jag har fått höra att jag tydligen är förälskad och jag vill bara skratta åt ditt otroligt patetiska ego!! Du lever i någon slags förvrängd fantasivärld och letar hela tiden efter nya vägar att bli bekräftad på och på något sätt tycker jag synd om dig för att du tror att alla människor lever efter den du är. Jag förstår inte vad det är du inte förstår? Det handlar inte om kärlek, det har det aldrig gjort, det handlar om RESPEKT men du verkar inte ha en aning om vad det innebär.
Efter att fått höra det ena å det andra så är jag inte längre ledsen, jag känner mig inte kränkt, inte heller utnyttjad. Jag inser att det är dig det är fel på, det är något du inte förstår, du är helt instängd!! Är det inte konstigt att alla andra ser och blir förbannade men inte du, utan du bara rycker på axlarna? Nu tycker jag synd om de människor du har dragit in i det här när du än en gång inte tänkt på någon annan än dig själv.

Kommentarer
Postat av: c

jag bör ju verkligen inte lägga mig i. men kan inte låta bli. sveriges vidrigaste människa. håll dig borta annars kapar jag av din snopp. haha

2009-05-09 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)