En dag på det gröna

Helgen har varit bra speciellt med allt underbart folk och det underbara vädret. 
I fredags hände inte så mycket.. Jag låg hemma tills Louice och Jebi kom över och vi pratade en massa skit och tryckte i oss onyttigheter. 
Jag fick äntligen se Moulin Rouge efter en väldigt lång tid och jag blir som förtrollad. En vackrare film kan det inte finnas, så otroligt intensiv.

På lördagen var det en dag på det gröna och massa konstigheter och härligt folk. Jag satt där sen tre för att se de tre band jag ville se som började klockan nio och så fick de inte spela så jag vill inte säga att dagen var underbar för det förstörde en del. Resten av kvällen är för konstig och pinsam att prata om så det struntar vi i. 

I dag var det morsdag och kjell överraskade mor med att gå på grekisk restaurang. Det var kul och mor blev ganska förvånad när jag och min lillasyster satt där vid ett bord när hon trodde att de bara skulle pasera. 

Imorgon är det vattenkrig i skolan klockan två för oss treor. Jag är jätte taggad och det ska bli så jävla kul! Så imorgon bitti ska jag snabbt införskaffa mig vattenballonger och pet-flaskor och sen kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)