YEEES!!

Jag tror att den där filmen "yes man" har påverkat var tredje person i världen. Jag har inte ens sett den men jag säger ja och hänger med på allt känns det som. Igår var jag alldeles slutpumpad på energi och kraft men valde att ta mig ut ändå. Älskade Johan mådde inte så bra efter 24 timmars fylla och fick be till en viss gud och stannade hemma i sängen och louice var slut efter en träning. Men nadialiten, käraste alm och krökardotter åkte in till en bar i centralen och försökte hälla i sig några öl. Dåligt resultat och det blev taxi hem och fyllemat och cronja, 11 år och slumra sött till en film.

Dagen efter vaknade jag av en böghög, eller ja.. marcus hoppade på mig och insåg sen att cronja inte var efter honom och det hela slutade i en stel situation. Så istället fick jag ett fint pianospel och scones av de båda till frukost, tack tack.

Cronja inser att ojoj jag ska ha fest imorgon, vilka bjuder vi? Listan blev såklart längre och manligare än vi tänkt och det slutade i 60 pers. Cronjas bror säger att "Cronja, du måste prata med grannarna den här gången!" Det tyckte inte hon om eftersom de inte är så öppna till det förslaget, så då skulle vi komma på bästa sätt att säga det utan att faktiskt träffa dom. BREV! fina brev i olika färger, vem blir inte glad av det?! och självklart utsmyckade vi breven med oss själva på bästa party humör!




Jag längtar till min skiva eftersom vi har ett så grymt tema! Circus blir det och självklart har jag grymma idéer också!
Jag vet inte alls vad det heter men jag tror att dessa kvinnor tar hand om elefanterna..? det blir iallafall korklockar, hög, smal hatt, benvit korsett, paljettshorts från topshop (allra helst i färg, röd tror jag), nätsrumpbyxor och piska! det kommer bli awesome, jag kommer vara urläcker och har ni tur kanske fransarna följer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)