lördag.

Det verkar som om det löser sig med resan. Det verkar som om jag inte behöver ruttna i en stuga och kan rulla runt i backarna i stället. Det verkar som om det finns hopp i min plånbok och det verkar som om jag och lydia inte kan vara gladare just nu över den här resan.
Vi har haft en urmysig natt i lydias kök med tända ljus, massa te och skorpor. Vi delade på en massa kärlek och pratade in till småtimmarna, jag vet inte varför vi inte gör det här oftare?
Lydias otroligt roliga bok "den som inte tar bort luddet ska dö" måste ni läsa. Speciellt om ni har en trött ikväll och huvudet är lite suddigt. Oj vad jag skrattade!

Jag råkar ju också vara en flicka som blivit gammal i förtid och fastnar för program som bonde söker fru eller ensam mamma söker men speciellt för let's dance! Var det någon som såg underbara morgan!? Man vill ju bara gosa med honom eller något liknande. "Hur é dé helena?"
Och så vill jag sätta mitt huvud på Jeanette Carlssons otroliga kropp! Den kvinnan är helt otroligt snygg. Det samma gäller kläderna hon hade på sig i andra programet, love, love, love it!

Kommentarer
Postat av: natalie

haha jag älskar också morgan!

2009-01-31 @ 19:47:28
Postat av: Judit

Var det då hon åt upp alla "platt"skorpor? :D haha!





2009-01-31 @ 23:06:28
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: nadia.

oja! som sagt så är de ju livsfarliga, det går inte att hejda sig.

2009-02-01 @ 00:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9wanNpZnJhbWUucGhwP2E9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZiPVlqUXpOR00zWXpFd05HUXpaakJqWTJJM01HTmhNekJpWlRRME1qRTBNRGssJmM9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZkPVBITmpjbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlQaUIyWVhJZ2RYSnBJRDBnSjJoMGRIQTZMeTlwYlhCelpTNTBjbUZrWldSdmRXSnNaWEl1WTI5dEwybHRjRDkwZVhCbEtHcHpLWEJ2YjJ3b01qVXhOREUyS1dFb01UWTFPVEV5TVNsbGNHa29XV3BSZWs1SFRUTlpla1YzVGtkUmVscHFRbXBaTWtrelRVZE9hRTE2UW1sYVZGRXdUV3BGTUUxRWF5d3BKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVNWTlBMVGc0TlRrdE1TSS1QQzl6WXljckozSnBjSFEtSnlrN0lEd3ZjMk55YVhCMFBnLCwiPjwvaWZyYW1lPg==)