tisdag natt.

Marine var arg när hon kom, eller snarare irriterad. Stackars flicka hade fel portkod till mig och min mobil funkar sisådär, men efter tio minuters väntan kom hon in. Hon var väldigt taggad av någon anledning och pratade massor, det var kul men hon sa att hon var trött bara..
Foto b kursen verkar hur kul som helst men det finns en uppgift jag fruktar och det är att kontakta en fotograf och intervjua honomslashhenne och sen också ta ett porträttfoto!!! Hur pinsamt som helst att leka duktig och fota någon som är proffs..

Efter skolan åkte jag, louice, jeb och cronja och satte oss på tullys. Det var hur mys som helst och bara en massa förbjudet prat om massamassa. Cronja kommer döda mig nu men vi åt faktiskt pastasallad någon timma eller två efter att du åkt, åååh vad gott det var. Vi satt kvar i sex timmar sen var det dags för stängning och det var bara att röra sig hemåt.

Jag är orolig för dig. Jag vill veta hur du mår men du är så tyst. Det gör ont i mig att se dig såhär. Jag vill hålla om dig och tala om för dig att jag finns här men det vet jag att du vet, tusen gånger om. Min vackra vackra när ska du någonsin öppna dig?  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)