tisdag.

Jag har funderat lite senaste tiden på hur jag tror att folk ser på mig. Inte på hur jag uppfattas av nya människor utan utav mina nära och kära. Vi kan ta Lydia och Louice, jag kan verkligen komma på tusen saker som gör att de utmärker sig. Typ att Lydias hiss inte alltid går ända upp jämt det vet vi men det gör ju henne så grymt mycket charmigare. Eller Louice förmåga att dra en historia liiiiite längre så det blir liiiite roligare, om hon t.ex. har trampar i hundbajs så har hon inte bara trampat utan hon sjönk ner med hela benet i det. Vilket gör även henne mycket charmigare.
Jag kan alltså inte sluta förundras över vad min charmiga sida är, för det är klart jag har någon det har väl alla?

Jag och Louice har också skapat en ny blogg. Hur kul som helst och jag ser verkligen fram emot att komma igång. Den här ska inte dö ut det lovar vi. Dels är det ju kvinnans projekt arbete men också ett litet, eller snarare stort hopp om att vi lyckas skrapa ihop till en lägenhet. Men vi får se hur det går, håll tummarna!

Ni måste också in och läsa TQ:s blogg och om hans hatbrev till studera.nu. Jag förstår inte vad han får allt ifrån!

Kommentarer
Postat av: Louice

Din otroligt charmiga sida är ditt odiskreta sätt att vara på. Att du inte bryr dig om vad andra tycker, kör ditt eget race och om någon försöker stå i vägen för dina åsikter så skriker du högst.

2009-01-28 @ 01:08:57
URL: http://kidsoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)