just living my life

Helgen är förbi, väldigt snabbt gick det och jag hade mer än gärna stannat tiden lite om jag ändå kunde.
En man från götet kom upp och mina förhoppningar om att bli glad gick i uppfyllelse. Vad jag inte förstår mig på är hur ni män klarar er med en liten bag när ni reser bort över tre nätter?
Jag och louice gick runt i stan i timmar för att vänta på mannen. Jag fyndade bra grejer som bara behövdes sys in lite. Vi var sjukt springiga i benen och trodde att vi skulle lugna ner oss på åhlenstaket med en god kopp latte. Men vi tog fel och Louice blev väldigt spontan. Jag mötte upp mannen och vi gick till en frisör där vi mötte upp sexilouis som var kändissnygg i sin nya blondering. Vi var oroliga över hennes spontanryck och trodde att hon skulle sluta upp som pippi långstrump men det resulterade istället i avund.
Hem till lytt för film kväll och helt-okej thaimat och Anton dök upp. Duktiga Lydia körde sedan mig och samiboy hem.

Lördag blev slapp och jag var rastlös. Jag trodde att jag skulle guida Samuel i stockholm men vi valde istället att stanna hemma och umgås med mor och hyra en super film och äta lunch, och visst var familjen min fascinerad över denna man jag dragit hem.
Kvällen kom och självklart var jag sugen på utgång så jag snodde Karins outfit från tidigare helg och jag var snygg. In till treet för att säga grattis till vår älskade Sofie som blev 19 stora och sedan till n see bar. Vi testade på den nya klubben seven på k-15 och det var väl helt okej. Jag blir sällan påverkad av folket runt omkring mig så jag hade mycket kul. Det blev mycket dans men också mycket olyckshändelser. Otåliga lydia och anton blev galna på galet folk och jag var snäll och bytte plats med lydia och belönades med en hård armbåge och föll nästan ihop på golvet, det fick huvudet att ryka på både mig och lytt och vi hade god lust att klämma sönder hennes haka. Lite senare puttade anton till mig på ett gäng störiga pojkar men de anade vad som komma skall och denna gång belönades jag med en vurpa och ligga på dansgolvet med ett gäng främande blickar över mig, ingen skada skedd och jag skrattade bara. Men anton fick en eloge för att ha gjort min kväll.

Söndag låg vi i sängen hela dagen och tittade på lets dance och massa annat (det suger förövrigt att bella åkte ut). Hem till lydia och vi bokade vår resa till vemdalen vecka 6 vilket kommer bli hur mys som helst och jag längtar längtar längtar.
Samiboy bjöd på pizza och jag på bio och vi såg Benjamin Buttons, den var hur bra som helst och somliga grät som barn men jag satt mer och var deppig över att den var så tragisk.

Upp måndag morgon och in och passa tåg, nejnej det tycker vi inte om. Men jag ska inte klaga för helgen har varit underbar och snart kanske vi ses igen. Vem vet..

Idag tänkte jag krypa ner i soffan med myskläder och mina älskade tofflor. Göra en kopp te och dyka ner i min bok som är underbart underhållande, kung karl och vänninorna, läs den!
shiiiiit, vad långt det blev. ofta att någon ens kommer orka läsa det här..

Kommentarer
Postat av: nattkatt

Jag orkade läsa!! :) Bäst att blondinbella åkte ut och benjamin b var bra men överskattad såklart tycker jag,vi såg också den i söndags fast i gbg hihi. och vad roligt att han blev omtyckt i din familj.

2009-01-26 @ 21:57:48
Postat av: LDB

jag orka! hihi.

fy vad du verkligen låter utsatt på dansgolvet här. you poor little gorgous! tack för en underbar helg och BLICKA FRAM EMOT V 6!!!!! (förhoppningsvis..) :))

2009-01-27 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)