ledig måndag.

Hej cronjaslashgrattis karin festen blev lyckad! Under dagen hade vi ritat nästan alla personer som skulle dyka upp plus ett litet rim. De satte vi sedan upp på en vägg i köket och det blev faktiskt en riktig hit.
Själv satt jag för ovanlighetens skull vid köksbordet och var social och spelade ölspel. Lite utav mig kom fram där vid 12slaget och jag, nattkatt och cronja dansade typ konst?
Det var kul iallafall och mycket nytt folk och gamalt folk från götet var också där.
Jag och Andreas gick och la oss vid tre och löste soduko men alldeles för mycket siffror och vi blev snurriga och somnade. Senare kom Mårten och Anton in och demonstrerade om hur låttexten till "someone please call 911" gick i hög stämma. Då blev andreas inte glad.

Idag har jag en skön ledig måndag och tänkte tillbringa den i en basäng på eriksdalsbadet. Men min simkamrat Cronja blev arg då hon insåg att krökardotter tappat hennes busskort och ville inte längre följa med.. DÅ kröp Marine ut ur sitt skal som sailormoon och räddade min dag! Så lite mer väntan blir det så hon kan packa lite men sen kör vi! massa sim, jacuzzi, bastu och tjejsnack, kan det bli mysigare en ledig måndag?

Kommentarer
Postat av: nattkatt

hm nadia och teku löste sudoko..?..och sov. hörm hörm. och ja vi dansade afrika och sjögräs i alla fall!

2009-01-19 @ 16:49:29
Postat av: Anonym

det är mest bäst att du bloggar mycket

2009-01-19 @ 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)