...

Här sitter jag och gråter stora floder. Har precis lagt på luren efter ett pepprat min bästa stöttande vän Lydia.
En människa kan inte ha mer otur än vad jag har idag. Jag fick precis ett inkassobrev på min studentmössa på NIOHUNDRA svenska riksdaler. Om jag inte betalar innan måndag så varnas jag för att hamna hos kronofogden.
Hur går det här till?! Hur fan lyckas jag?! Är det någon jävel där ute som jag råkat gå in i som förhäxar min värld?! För jag är fanimej en god jävla människa.
Om jag har tur så lyckas jag sälja mina kläder på blocket på lopper inom fem dagar för sammanlagt 900 kr och alla blir glada och nöjda. Om INTE måste jag ta av mina vemdalen pengar och har endast 100 kr att äta för i tre dagar. Både Anton och Lydia har sagt att "mat löser vi" men jag vill inte åka iväg och ha ångest över att andra människor betalar för mig. Jag har aldrig känt mig så hopplös och fattig.


Kommentarer
Postat av: natten.

Men vadå? Betalade du inte in räkningen eller har det blivit något fel? Mest sämst dag låter det som att du har varit med om, men det löser sig, det gör det allitd. Jag tycker du ska lyssna på lite timbuktu och sedan se någon film som typ "en kärlekshistoria" som gör en glad!!

2009-01-28 @ 17:45:52
Postat av: ldb

min stackars plutt :( det där var verkligen höjden. men vi löser det!!! bannemig, måste finnas många alternativ. jag hör runt om klippning bland folket iaf och en har nappat. heja heja, vi tar elevrådsrummet, jag är inkastare och du står där inne redo med saxen. tre enkla klipp och sedan rånar vi de! ettor ska vara villiga!

2009-01-28 @ 18:47:17
Postat av: William

Jag fick också ett inkassobrev :/ men dom jävla hororna skickade det trots att jag redan betalat, så nu måste jag sitta och skicka kvittokopior på min betalning och sitta i telefonköer.. jävla tattarföretag är vad det är..

2009-01-28 @ 21:27:08
Postat av: Judit

Jag håller med Lydia, det kommer att fixas! Lydia är handlingskraftig ;) Jag ska hålla utkik efter någon som behöver bli klippt, haha

2009-01-28 @ 21:50:16
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: nadia.

HEJ WILLIAM!! vad glad jag blev.

du är snäll du jullan.

2009-01-29 @ 01:59:42
Postat av: Bellan

Hej tjejen! Har det löst sig för dig?? Om inte så betalar jag gärna för en klippning eller två i förväg om du lovar att klippa mitt hår när jag kommer hem från Oslo i vår? Maila mig! PUSS & KRAM

2009-01-29 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)