15 januari.

Igår var jag glad och lycklig! Vid halv ett sprang jag runt som en dåre i mitt hem för att samla ihop mina saker och rusa iväg till skolan. Men min telefon ringde och ett bekant nr visade sig. Det var min allra käraste Cronja som hade kommit hem från thailand och jag hoppade upp och ner och skrek av lycka. Vi möttes upp i skolan och åkte sedan hem till henne. Det blev studentmat till middag och öl i högsta hugg medans vi dansade och hade modevisning, en bättre start kunde det nog inte vara? och juste, tack för min thailändska elle-tidning! jag blev mycket glad!
Runda och kissnödiga åkte vi till slussen och mötte upp allra käraste william och sedan till söderhof med flickorna. Mer öl och fyllesnack. Vid halv ett fick lyttiga lytt nog och vi gick till donken och sällskapade sedan hem med en hemlighetsfull alkis. Varför råkar jag alltid ut för alkisar förresten?! Ser jag ut som en tjej som är lätt att slå undan benen på eller?

Vi blir galna ibland och får för oss att vi ska festa varenda dag i veckan! Den här veckan är en sådan för ikväll ska jag ut igen. Markus och Johan ringde från en båt i havet och ville ut och festa och jag blev mycket glad eftersom vi delade känslan att det var "såååååååå länge sen"! Så ikväll röjer vi även fast man börjar 8.10 imorgon. Jag som skulle bli ansvarsfull! Men man förändras inte över en natt.

På tal om det ska jag simma på måndag, super super skönt! Tänkte köpa ett månadskort av något slag.. Sen när det blir varmt ute igen blir det joggingskorna som gäller.
Förr-förra året som jag var ute och sprang hade jag målet att en pennkjol skulle sitta snyggt. I år är en playsuit från H&M målet och den är så snygg så storlek 34 ska jag allt klara av! Det kommer bli så bra såå det här. Jag funderar tillochmed på att lyssna på Samuel och lägga mina allra trognaste godisar på hyllan, men vi får se har inte riktigt bestämt mig än.. det kanske bara får gälla på vardagar.


Kommentarer
Postat av: natalie

nadia om du lägger av med godis slutar jorden snurra typ..

2009-01-15 @ 19:17:05
Postat av: c

Du gjorde de så mycket vackrare att komma tillbaka till sverige. jag älskar dig min kvinna! SKÅL FÖR IKVÄLL. NU KÖÖÖÖÖR VI

2009-01-15 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)