tisdag

Jag känner mig stressad, sjukt stressad! Tåget går om 26 timmar och egentligen har jag gott om tid. Jag har bara ett last kvar i torkskåpet nere i tvättstugan sen är alla mina kläder tvättade och det är bara och välja och vraka. Packningen kommer nog bli något jätte stor ändå. Skor och jackor blir väl mitt stora problem..
Massa musik är nerladdad och jag känner mig ganska nöjd. Nu vill jag bara komma iväg och sitta och mysa på tåget med lydia och aldrig mer vill jag åka hem igen.


Jag drog skakandes på mig mina kläder inatt och skyndade mig hem till ett gråtande hjärta. Jag försöker så att hålla ihop det men det är som att försöka kontrollera ett stormigt hav och det blir för fullt och tränger sig ut genom mina fingrar. Det gör ont att folk man älskar kan såra så och det gör ont att det ska drabba dig.
Jag skrubba, skrubba, skrubbade bort texten du har på din dörr och en ny ska skrivas. Du valde våra ord och det gladde mig.
Vi finns här, hela kb, för allihop. Det var ju det vi var till för eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

PEPPEPPEPPEPPP!!! :-D:-D

2009-02-04 @ 22:26:55
Postat av: Judit

Haha hur mycket kläder blev det egentligen? Lät som du tvättade alla dina kläder nästan..







Och din andra del av texten var fin <3

2009-02-05 @ 21:24:46
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9wanNpZnJhbWUucGhwP2E9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZiPVlqUXpOR00zWXpFd05HUXpaakJqWTJJM01HTmhNekJpWlRRME1qRTBNRGssJmM9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZkPVBITmpjbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlQaUIyWVhJZ2RYSnBJRDBnSjJoMGRIQTZMeTlwYlhCelpTNTBjbUZrWldSdmRXSnNaWEl1WTI5dEwybHRjRDkwZVhCbEtHcHpLWEJ2YjJ3b01qVXhOREUyS1dFb01UWTFPVEV5TVNsbGNHa29XV3BSZWs1SFRUTlpla1YzVGtkUmVscHFRbXBaTWtrelRVZE9hRTE2UW1sYVZGRXdUV3BGTUUxRWF5d3BKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVNWTlBMVGc0TlRrdE1TSS1QQzl6WXljckozSnBjSFEtSnlrN0lEd3ZjMk55YVhCMFBnLCwiPjwvaWZyYW1lPg==)