Klövsjömys

Hemma från Klövsjö och det var en lyckad resa och sånt. Det var ett jävla jobb att komma dit och hem bara, då jag och lydia vaknade och insåg att vi var i östersund där vi faktiskt skulle byta men av någon anledning tyckte vi att det var upp till samuel och anton att komma och väcka oss och eftersom de inte gjort det trodde vi att det skulle finnas ett till östersund, nadia och lydia i ett nötskal elleeeer?! Vi hann av då anton ringde och sa att vi skulle kliva av snabbt som fan. Framme i Klövsjö släppte busschauffören av oss sex km från huset.
Hem fick vi sysselsätta oss fyra timmar i en tom by men jag vann ju faktiskt 50 kr på en trisslott. Massa snabbmat, förseningar och idiotiska gubbar.
Men helgen har varit underbar och mys, skidor blev det för min del ändå och det var kul, varje gång jag klarade mig ner utan en vurpa vill säga..
Vi fastnade på afterski´n när vi skulle in och ta en öl och drinkarna började flöda. Det  var kul och jag dansade på bord(?) och pojkarna kom långt i en gitarrhjälte tävling. Lydia klättrade upp för berg och åkte pulka och jag är ett hemligt proffs på biljard..? Fem bollar i rad fick hakorna att släpas i golvet på mina vänner.
Jag och lydia hittade två vänner i 8 och 14 års åldern, den ena hade en lätt typ av Downs syndrom och var jätte söt och ville att lydia skulle minnas hennes telefonnr i minnet.
Jag hatar att komma hem efter en resa. Jag blir så missnöjd med min tillvaro och vill bara ligga hemma och tycka synd om mig själv. Värst av allt är att man känner sig så ensam efter att ha bott tillsammans med tre vänner och i min säng är det numera tomt.. Jag vill åka bort igen, snart snart snart. Kanske till götet? Kanske till åre? Nej, jag vill nog åka till möja.


Kommentarer
Postat av: lydia

ja fy bövelen vad det är tråkigt att sitta här. vill inte vara i stockholm, inte vara i sverige och vill ännu mindre gå i skolan. jag har drabbats av något.

2009-02-10 @ 14:28:03
Postat av: Judit

Härliga bilder!! Även om man inte var där längtar man ju dit, haha..

2009-02-10 @ 20:49:05
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9wanNpZnJhbWUucGhwP2E9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZiPVlqUXpOR00zWXpFd05HUXpaakJqWTJJM01HTmhNekJpWlRRME1qRTBNRGssJmM9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZkPVBITmpjbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlQaUIyWVhJZ2RYSnBJRDBnSjJoMGRIQTZMeTlwYlhCelpTNTBjbUZrWldSdmRXSnNaWEl1WTI5dEwybHRjRDkwZVhCbEtHcHpLWEJ2YjJ3b01qVXhOREUyS1dFb01UWTFPVEV5TVNsbGNHa29XV3BSZWs1SFRUTlpla1YzVGtkUmVscHFRbXBaTWtrelRVZE9hRTE2UW1sYVZGRXdUV3BGTUUxRWF5d3BKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVNWTlBMVGc0TlRrdE1TSS1QQzl6WXljckozSnBjSFEtSnlrN0lEd3ZjMk55YVhCMFBnLCwiPjwvaWZyYW1lPg==)