alla hjärtans dag

Det har varit en mysig helg fylld med överraskad kärlek på något sätt, and I love love love it!
Fredag tillbringade vi hela dagen med att vara kärleksbud och delade ut små hälsningar till barnen i skolan och de blev glada och leenden spred sig. Själv skickade jag ett hemligt bud till en man som blev glad men förbryllad.

Kvällen till ära tillbringade jag i rågsved för att titta på när bert sjöng i ljuv stämma. Det var kul och vi dansade på scen i skyhöga klackar men det gick bra, inga vrickade fötter eller så. Mitt uppdrag för kvällen blev utfört och det gick bra ett plus hade varit om själva uppdraget inte hade varit så jävla tafatt!

Jag vaknade upp på alla hjärtans dag och var ledsen, inga vofflor på sängen och ingen dejt för kvällen.
Sist jag var ensam på alla hjärtansdag var i nian, det är tre år sen.. Då fick jag en söt ask med godis från louice och vi gick på bio tillsammans. Sen träffade jag någon. Men denna någon bodde i norrland så nästa år fick jag ett litet rosbud och blev varm i kroppen sen gick jag och vännerna och åt på resturang. Året därpå åt jag lunch med vänner och valde senare att jobba, jag är ju inte en sån som gör en stor grej av saker och ting, fast det är väl lätt att säga när man väl har någon egentligen. Fattiga jag hade iof köpt en grym present som jag gav honom senare på kvällen.
I år var jag tillbaka till att vara ensam och tillbaka till min vackra louice och andra vänner och vi satte oss på söder hof. Singelfolket var överallt, det här var ju vår chans att hitta något litet härta för kvällen. Men vi tog en alldeles för dyr taxi och begärde oss till ego där vi blev nekade?! för små för små.. Vi vandrade då till n see bar och drack öl och jag blev otaggad.
På väg hem får jag ett sms om att ses och ta en bit mat. Jag blev avsläppt i norrmalmstorg och där stod han, den där som jag träffat bara några dagar tidigare och som inte alls var min typ men hans charm fick mig på fall. Det blev mc-mat och även fast omständigheterna var väldigt oromantiska så får jag faktiskt säga att det var väldigt romantiskt och att min alla hjärtansdag dejt blev funnen.


Kommentarer
Postat av: natalie

haha va blev ni nekade på ego?! oj något måste stigit vakterna åt huvudet!

2009-02-15 @ 19:21:26
Postat av: lydia

åh. jag skulle gett dig så mycket mer än ett hjärta per sms om jag fått spendera kvällen med dig precis som jag ville. världens finaste vän!

2009-02-15 @ 20:08:24
Postat av: marineduvet

vilken man? vemvem!

2009-02-15 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)