Little bit

På något sätt var min lördag alldeles, alldeles underbar.
Fika på söder i den bortglömda solen med min finaste tjej. Massa prat och mys och det finns ingenting jag mår bättre av.
Solveig ringde och var magsjuk och ville att jag skulle jobba för henne på klubb konstig. Fattig som jag är så tackade jag ja och åkte dit.
Det var helt galet kul! Modevisning och sjukt snygga människor, dels danne från snook(han var väldigt kort?), och jag trivdes så sjukt bra. Vakterna blev mina nya bästa vänner.
Min alldeles fina mardy kom dit och höll mig sällskap och gjorde min kväll med massa dans. Vi måste gå dit mina flickor och vara snyggsnyggsnygga!

Efter jobbet tog jag bussen till sickla udde, än en gång för att träffa den där mannen. Han är klurig dock.. Kanske han leker svår? Det hoppas jag inte, med tanke på att det är det värsta jag vet. Inte på grund av att man kan tycka det är jobbigt och tvivla på sig själv utan för att den där självsäkertheten utstrålar bara osäkerhet, vilket är sjukt osexigt.
Så en del av mig vill bara ge upp och åka hem, men en annan vill veta mer. Gosh vad killar är förvirrande ibland.

Nu ska jag gå och kramas med Louice! PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: natalie-

haha men det var ju konstig jag pratade om med dig om du minns? om inte plånboken hade varit tom hade jag varit där med dig!!

2009-02-23 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)