En underlig bra dag

Söndag var konstig men kul och underhållande.
Jag satte mig på tunnelbanan och tog mig till Dalen. Jag hade inte varit där på flera år och jag skulle träffa någon jag inte träffat på flera år, om man inte räknar med den gången i höstas vill säga..
Han hade renoverat om sitt hem och det var riktigt fint och precis som jag snart får hade han en walking-closet, med glasdörrar precis som jag också vill ha, men mor tyckte att jag hade flippat ur lite och ville inte dra igång med någon extreme makeover renovering.
Efter några timmar kom Robert och Simon och vi åkte och bowlade. Jag gjorde kvällens fösta strike men vann dock inte utan kom trea. Men sjukt kul var det och snabba öl gick ner på tomma magar.
Hemma hos Stefan igen och han lagade mat och öppnade en flaska vin. Det gick lite för snabbt och snart satt vi och fnittrade på altanen. Stackars mitt huvud blev alldeles tungt och ögonen sömniga men det var mys och mycket kärlek bubblade ut ur den mannen. Jag skyndade mig vinglandes mot bussen som jag ändå fick vänta på och somnade sedan sött på soffan.

I skolan fick jag träffa mina hesa idre-barn och jag blev mycket glad och nattkatt var mycket fin i sitt vackra hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)