Eh, den hittade jag helt själv.

Hände något 2008 som du mått bättre av ifall det inte hade hänt?
Eh.. Nja en del betyg i skolan skulle det vara men det känns jävligt patetiskt att skriva som om jag hade ett fel fritt liv annars.

Kom någon person tillbaka till ditt liv i år?
Det skulle vara ludvig, min älskade fina lilla ludvig.

Försvann någon?
Det skulle vara ludvig, haha. Nej men jag skulle faktiskt säga massa personer som flyttat efter studenten och sånt men de kommer ju faktiskt hem också :) 

Tog du några risker?
Nej, det är jag nog ganska dålig på.

Vem har du att tacka för det här året?
Louice, my partner in crime. Utan henne hade mitt liv varit i spillror än idag. Vi slog oss igenom en jävligt tuff period tillsammans, på vårt egna lilla sätt såklart, haha.

Hände något du aldrig trodde skulle hända?
Eh ja det skulle jag nog säga. Jag har gjort en jävla massa konstiga mest sponta saker i år.

Hatade du någon i år?
Ja en äcklig jävla idiot som trodde att han var kungen i foto b. DÖ DIN JÄVEL DÖ!!! jävla låtsas lärare

Hatade någon dig i år?
Möjligtvis min syster, mest för att hon hatar så mycket i allmänhet.

Vilka datum kommer du alltid att minnas?
datum och datum sånt orkar man ju inte.. hemska nyår, helgen i götet, studenten, midsommar, inte så jävla mycket som hänt egentligen.

Någon speciellt minnesvärd kyss?
Oj eh flera stycken faktiskt, men jag väljer nog den där första kvällen i gbg.

Är det något du undrade över i början av året och fortfarande är osäker på?
Nej

Klarade du av något detta år som du aldrig trodde du skulle göra?
Ja! Projektarbetet måste jag nog säga på den alltså.

Vilket är ditt bästa köp i år?
Det är en hemlighet... men natalie vet för hon köpte samma sak haha

Någon dag du minns att du kände dig extra snygg?
Den där kvällen på white room i februari.

Vilken kroppsdel har du fått mest komplimanger för 2008?
alltså bullmagen kommer alltid vara en favorit.

Hur firade du lucia?
Jag jobbade.

Hur firade du alla hjärtans dag?
Det var en fin dag faktiskt. Vi singel flickor sågs för att deppa över en öl och typ dränka sorgen med en fylla. Men då plingade min mobil och en liten pojke hade precis slutat jobba så han bjöd mig på mc donalds.

Hur firade du midsommar?
På blidö. Det var allt en konstig kväll..

Vilket är ditt finaste minne från 2008?
Studenten eller kanske första gången i göteborg


Kommentarer
Postat av: lydia

har ni köpt en dildo?!!?!?! :O:O hoppas verligen ni inte har med er de till thai isf!

2010-01-02 @ 23:14:56
URL: http://dahrly.blogg.se/
Postat av: Philip

usch det där ville jag verkligen inte höra, dildo-usch.....

menar du 2009 eller 2008

2010-01-03 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9wanNpZnJhbWUucGhwP2E9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZiPVlqUXpOR00zWXpFd05HUXpaakJqWTJJM01HTmhNekJpWlRRME1qRTBNRGssJmM9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZkPVBITmpjbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlQaUIyWVhJZ2RYSnBJRDBnSjJoMGRIQTZMeTlwYlhCelpTNTBjbUZrWldSdmRXSnNaWEl1WTI5dEwybHRjRDkwZVhCbEtHcHpLWEJ2YjJ3b01qVXhOREUyS1dFb01UWTFPVEV5TVNsbGNHa29XV3BSZWs1SFRUTlpla1YzVGtkUmVscHFRbXBaTWtrelRVZE9hRTE2UW1sYVZGRXdUV3BGTUUxRWF5d3BKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVNWTlBMVGc0TlRrdE1TSS1QQzl6WXljckozSnBjSFEtSnlrN0lEd3ZjMk55YVhCMFBnLCwiPjwvaWZyYW1lPg==)