För jag är lycklig!

07.30 fick han släppa mig efter att han hållt om mig hårt i flera minuter, då var det dags att kliva upp och snabbt packa ihop sina saker för att resa bort en vecka till Frankrike. Jag orkade inte röra en fena och sa något i stil med "ha det bra, tja!" men jag kommer att sakna den tokern.
Jag klev upp några timmar senare och började röja mannens rum då det var ett totalt bombnedslag och jag vet hur min mor reagerar på sådant och Marianne hade väl gått i taket då hon hade behövt se skiten en vecka. Det gick snabbt då jag har mina trick, lat som jag är!
Sen traskade jag till banken och tog ut lite pengar. Jag höll i de pengarna i ca 30 min sen föllföllföll jag pladask så fort jag klev in på weekdays. Jag blev kär, i ett par skor så klart! Livrädd för hur mycket de skulle kosta men jag log lite och frågade snällt, kanske skulle de sänka priset om jag var söt! Jag vet inte om jag var söt eller om det bara var så att de kostade 500 kr men jag slog till!
Min vacka klänning från Carin Wester var på rea och kostade typ ingenting så jag önskade mig den i födelsedagspresent så jag kommer vara snygg snygg snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)