Maskeradbal

Igår var en händelserikt härlig kväll, fast det kändes nog bara så när kvällen var slut. Kärrtorps SM3A:or hade skiva på April, maskeradbal. Jag själv inspirerades av 20-talet och körde på puderrosa, massa smycken och håruppsättning med en stor svart tygros. Jag kände mig fin och då blir väl allting så mycket bättre? Jag bar för en gång skull mina vackra svarta mocka klackar, de klarade sig ganska så bra.. Ett glas öl och en reva på klacken men än så står de ståtliga.
Mycket fint folk fanns i folkmassan, bland annat mina älskade grabbar och jag blir väl alltid lika glad när vi ses. Sen var jag inte lika glad längre och stackars marcus fick ta emot min högljuda ordspya, fast jag är lite glad att det var han som blev nerspydd annars hade jag väl fått en tillbaka. Men ni är fina vänner allihopa och då löser sig saker och ting och ni får mig att le och jag vill bara kramas med er!
Jag dansade iallafall så mycket att fötterna gjorde ont och stackars niki fick se på pga hans dumma knä. En man hälde en öl över mitt huvud och tyckte att han var jätte rolig när den ran i hela mitt ansikte som små floder. Men jag hade roligt!



Kommentarer
Postat av: jebeiii

wiieee, min underbara skiva. jag saknar den!

2009-04-29 @ 20:59:54
Postat av: nattkatt

haha jisses. jag längtar verkligen till 13:e maj nu. och power på söndag hehe

2009-04-29 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)