en norsk, en tysk och en bellman

Hela dagen har jag suttit inomhus och gömt mig för solen. Jag vill ututut och låta solen framhäva mina fräknar som jag inte alls tycker om. Men allt plugg har knytit fast mig i en stol så här har jag spenderat min dag. Tanken var att jag skulle sitta här hela kvällen och sedan krypa upp i soffan med underbara slumdog millionaie. Men de flesta kvinnor ska ut och det låter mest kul så jag kanske ska flytta allt plugg till imorgon ändå och ännu en dag gömma mig för solen. Det låter rätt värt.



Snart ska jag börja måla om mitt rum. Jag är ganska rädd för den färg jag valt(den blå), men på ett pirrigt, kul sätt. Antingen blir det superduperjätte bra eller så blir det helt galet, det återstår att se. Men jag vägrar att flytta in i det tiniwiniplutte rummet utan att min walkincloset är fixad och klar. Det ska bli sjuuuuukt kul att fixa och dona med den men just nu har jag blivit helt blind och har ingen kreativitet i huvudet över huvud taget så jag behöver all hjälp jag kan få med hur den ska se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)