killing me softly

Det var som om jag inte var där. För första gången blev jag riktigt ignorerad. Jag såg på hur ett helt gäng, där jag faktiskt en gång satt, hade riktigt kul och jag ville vara med. Men ingen bjöd in mig och jag satt istället fem meter därifrån som ett svart får och de arga blickarna ilade i luften. Jag har inte gjort något fel och jag är inte värd det, så jag är arg men allra mest ledsen och sårad. Ni är de bland de finaste vänner jag har och ni har stått mig väldigt nära hjärtat i flera år, men nu känner jag mig utstött och illa behandlad.
Jag trodde att jag var något utav en vän, iallfall för en del, men jag har nog haft fel. Jag kanske bara var en släpvagn..

Jag minns när jag bröt ihop i skolan. Helt handfallen föll jag ihop och ni kastade er över mig så ingen skulle se, för jag var rädd att någon skulle se, och döma dig.. och mig. Inte ens då behandlade ni honom illa och jag är tacksam för det. Nu blir jag dömd, överallt, för att jag fick mitt hjärta krossat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)