bara meningslöst

Hur känner du dig just nu? Konstigt nog lite taggad. Jag ska plugga hela kvällen så det är väl bra men det lär väl dö så fort jag öppnar ett worddokument.
 
Vem är den roligaste människan du känner? hmm.. Helt omöjligt att svara på men det finns nog ingenting jag skrattar så mycket ÅT som jag skrattar åt min kära vän Louice. Jag vet, jag vet, det är inte snällt att skratta åt folk men går det att låta bli?

Gillar du att slåss? Haha nja mina kära pojk-vänner har sett mig i den situationen. Springandes i höga klackar med ett skrik som ekar i hela örby.

Sparare eller slösare? Jag tänkte svara slösare men sen kom jag på att jag har kvar chokladkakan jag köpte för två veckor sen. Jag tror att mina vänner håller med mig när jag säger sparare.

Din drömväska? När jag var 15 år såg jag en väska från fornarina och jag är fortfarande helt såld.

Bortsett från datorn, vad gör du just nu? Borsett från datorn? Hur menar du då?

Ditt favorit svärord? Det absolut fulaste som börjar på F och slutar på itta..

Pålägg som gäller? apelsinmarmelad med ost är ju gott!

Tatueringar, piercingar? Öra och i en kulle.

Vad känner du för distansförhållande? Var med om det i ett halvår. Det var jätte mysigt på något sätt att saknar och sen åka dit och han kom hit och hela överraskningsgrejen som jag bara älskade! Men nej jag skulle aldrig ge mig in på det igen om det inte var så att jag var upp på rosa moln kär.

Gillar du att vara själv? Noupnoupnoup, jag hatar för det mesta att vara själv.

Vad har du lärt dig från dina tidigare förhållanden? Ta ingen skit och stick såfort otrohet kommer på tal.

Vad tycker du om droger? Det finns nog ingenting jag hatar mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9wanNpZnJhbWUucGhwP2E9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZiPVlqUXpOR00zWXpFd05HUXpaakJqWTJJM01HTmhNekJpWlRRME1qRTBNRGssJmM9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZkPVBITmpjbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlQaUIyWVhJZ2RYSnBJRDBnSjJoMGRIQTZMeTlwYlhCelpTNTBjbUZrWldSdmRXSnNaWEl1WTI5dEwybHRjRDkwZVhCbEtHcHpLWEJ2YjJ3b01qVXhOREUyS1dFb01UWTFPVEV5TVNsbGNHa29XV3BSZWs1SFRUTlpla1YzVGtkUmVscHFRbXBaTWtrelRVZE9hRTE2UW1sYVZGRXdUV3BGTUUxRWF5d3BKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVNWTlBMVGc0TlRrdE1TSS1QQzl6WXljckozSnBjSFEtSnlrN0lEd3ZjMk55YVhCMFBnLCwiPjwvaWZyYW1lPg==)