tisdag.

nu har jag äntagligen tagit tillfället till akt att, förutom att skriva det här inlägget utan gått och klippt mig. det blev väl helt okej, längden blev perfekt, vi tänkte klippa tillbaka luggen men bestämde att jag skulle tänka på saken istället och fixade då till den klumpen som hängde kvar från den gamla luggen. men det blev fint om man tittar uppifrån och ner till ca någon cm över topparna som blev avklippta sådär rakt av, tjocka och "köttiga".

annars mår jag bra, jätte bra faktiskt. våren gör en ju säkert tusen gången gladare. fast jag har lite ångest över hur mycket det är kvar i skolan och bara 13 skoldagarkvar. men ååååååh sommaren! det känns som den är så nära så man nästan kan snudda lite vid den och så blir det en massa resa och mys med världens bästa.
fick redan känslan i lördags när det var så jädrans varmt att man inte kunde ha mer än linne på sig och jag spenderade dagen på den glassigaste glassbaren av dom alla med lydia. kristoffer tittade även han förbi och gud så glad jag blev eftersom man inte har träffat honom på ett år. mer dagar som denna vill jag ha massor utav nu framöver!
fick även ett samtal från mei-ling igår om att hon ska firas den 31 maj och "man får absolut inte gå hem innan tre". det ser jag fram emot eftersom jag saknar min tösafia samt amandla och nana. sen finns det ju dom som man helst skulle slippa träffa, men det blir säkert superkul!

en superduper nyhet också, monde yeux skiva är ute så köp den!



i min unga dar med mina fina


välkommen till bloggen phille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)