måndag.

det har varit en slapp dag efter en kul helg. fredagen hyrde jag och mor min film och låg bara hemma, love in manhattan blev det och den var mycket fin. jag gick över till sofia en snabbis för att se slutet på hundtricket och mötte sedan upp ludvig.
lördagmorgon hade jag en såndär vara världens bästa tanke och gjorde a la knösch till frukost, det var gott och onyttigt så som det ska vara. efter det tog jag mig till en dag på det gröna festivalen som var en mycket lyckad tillställning, sitta på gräset och mysa och dricka öl tillsammans med massa vänner och en massa bra band i bakrunden. massa roliga människor visade sig vara där så det var ett plus.
jag och lydia cyklade hem till henne för att se film och senare på natten tog vi moppen hem till ludvig där två jätte fulla hajpade personer befann sig med urusla skämt, en ludvig och en däckad pojke som knaprat piller. både jag och ludvig började tidigt med jobb dagen efter så vi fick väcka pojken ur hans drömmar. han tog ett par varv i lägenheten innan han fattade att han skulle gå och rusade sedan mot dörren som är ganska svår att få upp så han försökte lösa det genom att slå och sparka på den och skrek till nelly att hon skulle öppna dörren. hon frågade såklart om han inte skulle sätta på sig skor och jacka först och fick till svar "nu har jag väntat ända sen jag var 14 år på att du ska öppna den här jävla dörren, kan du göra det nu?!" arg var han mycket arg och trodde desutom att han var hemma och tyckte att olle var dum i huvet som försökte få honom därifrån. ludvig blev bara argare och argare medans jag vek mig av skratt.
alldeles för lite sömn och jobb går inte så bra ihop eller jätte bra ihop det beror på hur man ser på saken. för jäkligt kul hade vi men säljandet gick väl inte så bra..
vaknade efter jag slutat skolan idag så jag låg bara hemma hela dagen tills jag skulle på körkortsutbildningen. det var väl helt okej, varken kul eller tråkigt men en jävla massa gubbar. en som var fixerad vid snygga tvättade bilar, en som flörtade med utbildnings tjejen och sen som la onödigt dryga kommentarer och tyckte att hela världen var dum i huvet. men det ska bli kul nu när vi ska ut och göra staden osäker på vägarna tillsammans med kjell.

dagens låtar
thom minja - step back
madcon - beggin

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tillsammans igen?

2008-05-28 @ 18:45:12
Postat av: nadia.

nej du, bara ett hard to be without you möte.. vem är du?

2008-05-28 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)