jag lever hellre ensam än lycklig med någon annan.

Nu har han vänt sig om och börjat ta sina nya steg här i livet, utan mig vid sin sida.

Jag kommer att sakna honom, väldigt mycket och det tar nog ett tag innan jag tar tillbaka mitt hjärta som han så fint har förvarat.

Det är så mycket jag vill säga men jag får inte fram några vettiga ord bara en massa bladder om att du inte kan göra så och en undran om hur vi ska klara oss. Fast allt jag egentligen vill säga är att jag älskar dig och jag vill tacka dig för allt och den människa du gjort mig till idag.

Jag hoppas att du sätter dig ner då och då och tittar igenom boken jag gav dig och minns tillbaka till allt det fina vi hade tillsammans du och jag, och lova mig att du minns allt med ett leende.

Medans du gör det så ska jag vänta och hoppas på att du ångrar dig och kommer tillbaka till mig så ska jag göra allt i min makt för att få dig att känna dig som världens lyckligaste man.



Kommentarer
Postat av: natalie

neej, jag börjar nästan gråta..jag gråter typ nu. den mannen är dum i huvud om han kastar bort dig, du är det bästa.

2008-05-16 @ 15:28:22
Postat av: Thom

Han kommer komma tillbka! just keep swiming!

2008-05-16 @ 15:29:56
Postat av: Anonym

oavsett om han kommer tillbaka eller inte kommer du klara dig så sjukt mycket bättre än du tror. du är stark och självständig! och trots att jag egentligen inte känner sig vet jag att du klarar allt bara du ger dig fan på det. tiden läker alla sår, glöm aldrig det..

2008-05-17 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)